Dieta cu banane

banana

Stiam ca bananele nu sunt fructe recomandate in diete insa am avut o mare surpriza cautand detalii despre fruct.  Bananele contin trei zaharuri naturale – sucroza, fructoza si glucoza si de asemnea fibre. O banana iti asigura aproape instant nevoia organismului de energie. Cercetarile au aratat ca doar doua banane asigura energia pentru 90 de minute de exercitiu fizic.

Cat despre bananele foarte copate, cu coaja moale, cu pete maronii sau chiar cu coaja neagra, acestea  contin unele substante exceptionale pentru sanatatea noastra, aceste substante active gasindu-se doar in bananele ajunse la maturitate.Cercetatorii au descoperit ca acestea combat cancerul. Bananele foarte copate contin TNF (Tumour Necrosis Factor) – o substanta foarte activa asupra celulelor tumorale, pe care le ataca si de ucide. TNF este folosit in oncologie pentru a trata pacientii cu cancer, iar bananele coapte contin un TNF natural foarte puternic.

  • Sunt recomandate pentru depresii, avand in continut un aminoacid pe care corpul il transforma in serotonina, hormon care te ajuta sa te relaxezi, iti imbunatateste starea de bine si in general te ajuta sa fii mai fericit/a. De asemenea, vitamina B6 regleaza nivelul de glucoza din organism, ceea ce are de asemenea un efect pozitiv asupra starii tale de bine.
  • Bananele contin un nivel crescut de fier care stimuleaza productia de hemoglobina in sange si ajuta la ameliorarea anemiei.
  • Contine o cantitate ridicata de potasiu, care ajuta la reglarea presiunii sangelui. Consumul de banane ajuta la reducerea riscului de atac de cord si presiune arteriala.
  • Potasiul din banane este foarte benefic pentru activitatea creierului.
  • Bananele sunt bogate in fibre, includerea bananenlor in dieta noastra ne ajuta sa mentinem un tranzit intestinal bun. Decat sa recurgem la medicamente si laxative, este mai bine sa consumam banane.
  • Una din cele mai simple metode prin care sa scapi de mahmureala este sa-ti faci un milkshake de banane cu miere. Banana calmeaza stomacul, mineralele continute te pun pe picioare, iar mierea iti ridica nivelul de zahar din sange. In cateva minute, esti un om nou.
  • Daca suferi de arsuri la stomac, mananca o banana. Aceasta are un efect antiacid puternic, care te va ajuta sa te simti mai bine.
  • Bananele te ajuta sa dormi mai bine noaptea. Triptofan, aminoacidul continut are un efect calmant asupra creierului si actioneaza ca un sedativ usor.

Am gasit  o dieta asiatica bazata pe consumul de banane, ( nu am incercat-o inca, dar promit ca va urma si asta. ) care este si foarte simpla de altfel. Se bazeaza pe inlocuirea micului dejun cu banane. Restul meselor din timpul zilei sunt normale, se beau minim 2l de apa, nu se mananca dupa 18.00 si nu se consuma lapte si alcool pe perioada dietei. 

Regula 1: Mananca 1-2 banane inainte de fiecare masa, minim de 3 ori pe zi. De preferat 2 inainte de micul dejun, 2 inainte de pranz si una inainte de a lua cina.

Regula 2: Mananca ce vrei la mesele principale. Evident, alimentatie sanatoasa care sa-ti sustina eforturile tale de a pierde in greutate.

Spre exemplu, poti inlocui banana cu un mar, inainte de micul dejun sau masa de pranz. Acest lucru este strict pentru a diversifica dieta.

Cura de slabire cu banane isi are originile in Japonia, care in 2007 a importat in jur de 970 000 de tone de banane, deoarece nu se mai facea fata cererilor, iar marketurile ramaneau in putin timp cu stocurile goale. Evident, cura de slabire a fost preluata cu rapiditate in Statele Unite ale Americii, unde e foarte apreciata.

 

 


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *